שנת 2020 – סיכום שנה מעניינת במיוחד בבלוג, בעסק ובחיים האישיים

אני די בטוחה שאם אני אשאל כל אדם אקראי איך עברה עליו שנת 2020, התשובות יהיו דומות – וואו.

שנה מטורפת. הזויה. שנה של התחלות וגם הרבה סופים, שהשפיעו על לא מעט עובדים ועסקים.
שנה שטרפה את כל הקלפים. שנה שלקחה את כולנו לקצה ושפתחה עידן עם מושגים חדשים שהשפיעו על אורח החיים של כולנו – עבודה מהבית, יותר דיגיטל, פחות נסיעות, פחות בילויים ותרבות, יותר הסתכלות פנימה, ושלא נדבר על עלייתו של כבודו – הזום.

אז תרשי לי להתחיל עם מילה אחת – וואו! גם אצלי, באתר, בעסק ובחיים – 2020 הייתה שנה, איך לומר? כזו שלא תישכח לעולם.

סיכום שנת 2020 בבלוג

דבר אחד שלא יכולתי שלא לשים לב אליו זה שגם אנשים ועסקים שנפגעו קשות מהקורונה, מצאו את עצמם בסוף פונים לדרך חדשה ומעניינת שהם אפילו לא חשבו עליה, או מעזים לעשות משהו שלפני כן לא היה להם טיפת אומץ לעשות.

אני מתייחסת לסיפורים כאלה כהשראה גדולה, גם אם שמעתי עליהם על הדרך בחדשות או בפייסבוק. באיזשהו מקום הקורונה אילצה את כולנו לחשוב מחוץ לקופסא, למצוא גמישות יש מאין ולתכנן את המסלול האישי שלנו מחדש.

וזה מרגש, מפחיד ומדהים באותה העת 😊

בפוסט הזה אני הולכת לחלוק איתך את כל מה שהתחדש אצלי השנה, בעסק ובחיים, איזה שינויים בחרתי לעשות ואיך הפכתי להיות fully booked בתקופה כלכך קצרה, איזה מוצרים ושירותים השקתי וגם איפה הייתי חייבת להשתפר. לכל נושא הוספתי גם מסקנה אחת (היה ממש קשה לבחור!) שאולי תוכל לעזור גם לך ובטוח תיתן לך קצת חומר למחשבה.

זה לא רגיל שאני מדברת פוסט שלם רק על עצמי בלי לתת לך איזה טיפ טוב או זריקת מוטיבציה, אבל פעם בשנה, גם זה קורה;)

שנתחיל?

סיכום שנת 2020 בבלוג

הבלוג חגג 3 שנים!

כמו שאת בטח יודעת – הבלוג הזה הוא לגמרי הבייבי שלי. גם אם אני לא מפרסמת כתבות חדשות במשך תקופה, אני תמיד עובדת עליו, משפרת, מעדכנת את העמודים ומשדרגת את העיצוב. אני יכולה לעבוד על זה שעות והזמן עף לי, והכי כיף זה לשמוע פידבקים על התכנים והנראות של האתר שאני עצמי יצרתי בעמל רב (שלא לומר בדם, יזע ושפע של דמעות).

לפתוח שנה רביעית בבלוג מוכיח לי שההתמדה משתלמת, וששווה להשקיע במה שיש לך תשוקה אליו. מספר הקוראים עולה בכל חודש, קוראים חדשים מגיעים לאתר דרך גוגל, והרבה דברים שכתבתי עוזרים לאנשים לקבל כיוון, מוטיבציה והשראה לצעד הבא שלהם בעולם הכושר ובכלל.

אז אם את חדשה פה ועוד לא יצא לך לשוטט, הנה גישה לעמוד הבית, אודות, והבלוג עצמו. הנאה מובטחת 😉

מסקנה: תמיד יגיע הרגע הזה שבו תצטרכי עזרה. אם עד השנה עשיתי הכל לבד וניסיתי להשתלט על ה-כ-ל בכוחות עצמי – השנה הבנתי שיש גם דברים טכניים שכדאי לי לבקש עזרה בהם אם אני רוצה להתקדם מהר. ומסקנת בונוס: לפני שבוחרים את האדם המתאים לעזרה, כדאי לבדוק טוב טוב טוב מה הוא יודע לעשות כדי לא לבזבז זמן וכסף.

סיכום שנת 2020 בבלוג

השקת הקורס Own Your Workout

עדיין מתרגשת לכתוב את זה, הרבה הרבה זמן שרציתי להוציא קורס שיעזור לאנשים לקחת שליטה על הכושר שלהם, וכשכתבתי אותו הרגשתי בדיוק למה מתכוונים כשאומרים ‘לך אחרי הלב, כל השאר כבר יקרה לבד’.

הקורס, עם 10 שיעורים כתובים, קצרים וקולעים ובשפה המוכרת של הבלוג, מלמד צעד אחר צעד איך לגשת לכושר ממקום אמיתי ומאוזן יותר, איך להתחיל בצורה שתגרום לך להמשיך, איך לגייס מוטיבציה וגם איך לכתוב לעצמך אימון ביתי קליל מתרגילים פשוטים, שאת יכולה לבצע בכל זמן ובכל מקום.

כל האג’נדה שלי באה לידי ביטוי בקורס הזה, ובגלל זה בחרתי לו את השם המתבקש – Own Your Workout. כי את יכולה לקחת את הכושר והבריאות שלך בידיים!

מספר הנרשמים והפידבקים שהתקבלו עד היום על הקורס היו מעבר לכל דמיון, דבר שגרם לי להפנים עוד יותר שזה מה שאני יודעת לעשות הכי טוב – להוציא אנשים בזהירות מאזור הנוחות המנוון ולגרום להם לפעול להגשמת המטרות שלהם (לא רק בכושר, אגב!).

הקורס הושק בתחילת נובמבר בגרסת פיילוט חינמית והיום הוא זמין באתר במחיר השקה (עד סוף 2020!), ובקרוב תתווסף לכל שיעור גם גרסת אודיו, ככה שיהיה אפשר פשוט להאזין לפרקים בזמן שעושים דברים אחרים ביעילות 😉

מסקנה: דברים לא קורים סתם. בזכות עיכוב בהשקת הקורס בגלל בעיות טכניות, הייתה לי הזדמנות לדייק את התוכן עבור הקוראות (והקוראים) ולתת מקסימום ערך לקהילה שלי. ובהמשך ישיר לזה, למדתי כמה חזקה קהילה יכולה להיות, גם פיזית וגם וירטואלית.

סיכום שנת 2020 בבלוג

תהליכים בליווי אישי - השינוי המשמעותי בעסק

השנה לקחתי את נושא האימונים האישיים כמה צעדים קדימה. לא עוד אימוני כושר אקראיים לקהל הרחב, אלא תהליכי עומק בליווי אישי ובהתאמה מלאה.

בניתי תכניות תהליכיות של 10 ו-20 פגישות שכוללות גם שיחות ולמידה, מתוך הבנה שכל אדם מתמודד עם אתגרים שונים כשזה נוגע לכושר, דימוי גוף ותזונה.

מאז שהגדרתי את התהליכים מחדש, התחלתי להרגיש חיבור הרבה יותר גדול לתוכן המפגשים והרגשתי שיש לי הרבה יותר מה לתת. ומה נראה לך שקרה? כמות המתאמנים עלתה מהר מאוד מאותה נקודה, עד שנאלצתי לפתוח רשימת המתנה ולנהל לו”ז עמוס במתאמנים.

המפגשים האישיים עם האנשים שאני מאמנת הם לגמרי מה שנותן לי דרייב להמשיך – שיח כנה על איזון, מוטיבציה, בריאות והחיים. אני ניהנת לשמוע שיתופי מחשבות וחוויות אישיות והכי חשוב – לצעוד ביחד לעבר המטרה, שהיא, בדרך כלל – לאמץ כושר גופני כדרך חיים ולא להפסיק לעולם.

אני כלכך אוהבת את התהליכים האלה, שכנראה זה מהדהד רחוק 😊 אנשים ועוקבים שגרים רחוק ממני התחילו להביע עניין בתהליכים, ומכאן אחרי כמה פיילוטים מוצלחים ביותר – אני משיקה ב 2021 את שירות הליווי האישי שלי גם מרחוק.

מסקנה: לא לפחד לנסות דברים חדשים. את לא חייבת להיות כמו כולם, לא כולם חייבים לאהוב אותך ולהתחבר אלייך, אבל כשהולכים עם הלב ומשקיעים זמן, אנרגיה ומשאבים בתשוקה האמיתית – האנשים המתאימים ביותר מגיעים.

הבוטיק אונליין

אוי הבוטיק, הבוטיק! מה שהחל כאימוני כושר בזום בשביל הכיף בסגר הקורונה הראשון בחודש מרץ, התמסד והפך תוך כמה חודשים לקבוצה הכי לוהטת בזום, בלי להגזים.

הגיעו חברים מקרוב ומרחוק, חברים שלהם, שכנים וגם אנשים שבהתחלה לא הכרתי – והיום כולם מהווים חבורת אונליין חזקה ומגויסת שמביאה לי הרבה שמחה וגאווה, ואני מחשיבה את כולם חברים שלי בלי להתבלבל.

גם כאן, כשרק חשבתי על החזון של הבוטיק אונליין היו לי הרבה חששות שזה ייכשל (כי מי בכלל רוצה להתאמן מול המחשב, ואולי זה לא מתאים), אבל ככל ששכללתי את יכולות ההדרכת-זום שלי, הקבוצה התרחבה והפכה להיות בדיוק כמו שתכננתי – קטנה ואיכותית, וכמובן, בכושר שיא 😊

מסקנה: אנשים נותנים בך אמון? תני בהם אמון חזרה!

סיכום שנת 2020 בבלוג

בכושר ובאושר – קהילת הפייסבוק

איך אני תמיד אומרת? מה שחושבים חזק חזק – סופו להתגשם.

וזה בדיוק מה שקרה עם הקהילה. אני השתעשעתי לי כמה שבועות במחשבה לפתוח קבוצת פייסבוק, ואז חברתי נטע הרימה טלפון ושאלה ‘בא לך שנקים קבוצת פייסבוק נשית ומגניבה?’

ביולי השנה ייסדנו את הקבוצה ‘בכושר ובאושר‘, ומאז היא רק גדלה ומתמלאת בבנות שמדברות כושר, בריאות ואיכות חיים (וגם משתפות בכל מיני דברים אחרים על הדרך).

מסקנה: לפעמים כל מה שצריך זה רק שותף טוב כדי לעלות על המתקן הכי גדול בלונה פארק.

וקרו עוד כמה דברים בגזרה המקצועית...

קבוצת הריצה שלי התרחבה והכרתי דרכה עוד נשים מדהימות מעמק יזרעאל.

פתחתי את קבוצת 5AM Sports Club ברמת ישי.

הפכתי רשמית למדריכת פילאטיס.

עשיתי שיתופי פעולה מוצלחים בבלוג, באינסטגרם ואפילו בפייסבוק.

כתבתי 11 פוסטים לבלוג, כולם בנושאי בריאות, כושר, מוטיבציה והתפתחות אישית (זה די מעט, אבל השנה השקעתי הרבה בתוכן בפלטפורמות אחרות).

סיכום שנת 2020 בבלוג

ובחיים האישיים

עברנו דירה – אחרי שהתלבטנו אם הגיע הזמן לקנות או להמשיך לשכור, לעזוב את עמק יזרעאל (כי אין כאן דירות!) או להישאר, נמצאה דירה מתחת לאף, או יותר נכון בצד השני של הרחוב.

העמקתי את הידע שלי בתזונה ובתהליכים הפנימיים שאדם עובר עם עצמו סביב זה. זה נתן לי הרבה כלים לעזור למתאמנים שלי להגיע לאיזון גם בעניין הזה.

התחלתי לבחור את המתאמנים שלי ולהעדיף לעבוד עם אנשים שמתעניינים בכושר גופני מטעמי בריאות וחיוניות ולא מטעמי הרזיה.

ניצחתי את אתגר הבקרים וסיגלתי לעצמי שגרת בוקר מוקדמת – שאני מייחסת לה את מרבית השינויים הטובים שקרו לי השנה.

התחברתי לבעלות עסקים קטנים בארץ בתחומי האימון העסקי והשיווק, וחוץ מחברות חדשות זה נתן לי הרבה רעיונות וכיוונים לחשוב עליהם.

חזרתי לרוץ למרחקים ארוכים!

סיכום שנת 2020 בבלוג

אבל הדבר הכי חשוב שקרה מבחינתי השנה – זה שלמדתי לאזן בין בית לעבודה. למדתי לקחת פסק זמן ביום ולא להתיש את עצמי, למדתי לסרב להצעות עבודה מפתות כדי לשמור על שפיות, למדתי שגם לא לעשות כלום זה חלק בלתי נפרד מהעשייה.

לשנת 2021 אני מתכננת תכניות ענקיות, כי אני מאמינה בלב שלם שאם רוצים מספיק – אפשר להגשים הכל.

עד כאן!
ואיך עברה עלייך 2020? מה למדת על עצמך השנה? ספרי לי בתגובות ♥

> כל התמונות בפוסט הן תמונות אקראיות מהשנה החולפת <

יכול לעניין אותך:

שתפו את הפוסט הזה:

אולי תאהבו גם:

כותבת המאמר, משי חורב
מאמנת אישית לניהול עצמי, מלווה אנשים ועסקים בתהליכי שינוי הרגלים, מוטיבציה, יצירת רוטינות, סדר וארגון, שיטות עבודה ובריאות פיזית ורגשית.

השראה במנות קטנות?

צעד אחד כל פעם.
הירשמו לניוזלטר להשראה שבועית:

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

אפשר לתת לך מתנה?

10 האפליקציות לניהול עצמי

קובץ פורט אלייך למייל!

התחברות לאתר