אימון, ליווי וייעוץ אישי

מתוך הבנה שכל אחד מאיתנו מתמודד אחרת עם אתגרי חייו, מסלולי הליווי האישי מכסים מספר תחומים ומותאמים אישית עבור כל אחד ואחת.

ניהול עצמי

יצירת שגרה מאוזנת, לו”ז שפוי אך מקדם, בנייה של סט הרגלים טובים ורוטינות בריאות שמחזיקות לאורך זמן. במסלול זה נעבוד על שיפור עצמי, איזון וניהול מיטבי של החיים האישיים שלך.

ניהול עסקי

יצירה והטמעה של תהליכי עבודה אפקטיביים, סדר יום, תעדוף וניהול משימות שמובילים לביצוע ומפחיתים דחיינות. במסלול זה נעבוד על ארגון וניהול מיטבי של העסק שלך. 

התפתחות אישית

ברוב המקרים, כשהניהול העצמי נתקל במכשול, זה נשען על אתגר פנימי / אישי / רגשי שנוכח בחיינו. במסלול זה נזהה את האמונות, הדפוסים והתקיעויות, נרים את התדר ונפתח מנגנוני התמודדות עם חוסר ביטחון, חוסר מוטיבציה ורמות אנרגיה משתנות.

אני מלווה א.נשים ובעלי עסקים בכל אחד מהרבדים הללו (לעיתים בשלושתם במקביל) באופן שמותאם אישית לשלב ולאתגר שנוכחים כרגע.
אפשר להציץ בעמוד הממליצים כאן

התהליך האישי הוא הדרך האינטימית ביותר לקבל ממני שירות, והוא כולל כלים מעולמות האימון (קואצ’ינג), NLP, שיווק ויצירת תוכן, שינוי הרגלים וניהול עצמי, כשגולת הכותרת היא להצליח להתנהל אישית ועסקית בצורה מאוזנת, מתוך חיבור לעצמינו ובלי לאבד כיוון.

מפגש חד פעמי (שעה וחצי) לייעוץ נקודתי בכל נושא – 650 ש”ח.
תהליך של 4/8 פגישות – מתאים לנושאים שמצריכים עבודת עומק רציפה. נוכל להתייעץ על זה בשיחה טלפונית מקדימה.

– הפגישות מתקיימות בזום או בקליניקה אינטימית ברמת ישי.

כאן אפשר להשאיר פרטים כדי שאצור איתך קשר

או לכתוב לי ישירות לווצאפ

איך לדעת אם תהליך אימוני כזה יכול להתאים:

האימון מתאים לאנשים שחווים תקיעות במישור מסוים בחייהם או אתגר אישי, שרוצים לסגל לעצמם ניהול עצמי טוב יותר, לשפר הרגלים, להתפתח אישית ולהצליח לשמוע ולהבין את עצמם טוב יותר.

האימון מתאים לעסקים שרוצים לשפר את ההתנהלות העסקית שלהם ביומיום, להכניס סדר וארגון, לשפר מערכות יחסים עם לקוחות, לנהל סדר יום ולו”ז שבועי מקדם, וגם לעסקים שרוצים לעדכן ולשפר את שיטות העבודה שלהם ולהיות עקביים בשיווק ויצירת תוכן. ליוויתי עסקים החל משלבי הקמת העסק ועד לעסקים הקיימים מעל עשור, בהתאמה לצורך הקיים. 

סוגי עסקים שליוויתי: מנהלים בתחום האירוח, תזונאיות, משרד עו”ד, הדרכת הורים, פסיכותרפיה, טיפול במגע, ייעוץ פיננסי, אימון וטיפול, אנשים בתקופות מעבר, חוסר וודאות, משברים וצמתים אישיים. 

אודות ההכשרות והניסיון שלי

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

אפשר לתת לך מתנה?

10 האפליקציות לניהול עצמי

קובץ פורט אלייך למייל!

התחברות לאתר